Startsida   Flygfältet   Nyheter   Klubben   Kontakt   myWebLog   Facebook   Karlskoga Flygplats

KARLSKOGA MOTORFLYGKLUBB

Medlemsavgifter

MedlemskapPris per år
Ordinarie medlem inkl. KSAKSEK 2950
Gästmedlem (förutsätter medlemskap i annan KSAK-ansluten motorflygklubb)SEK 1000
Studentmedlem (förutsätter studerande på heltid, pris inkl. KSAK-avgift)SEK 1550
StödmedlemSEK 400

Betalning sker via myWebLog OCR till bankgiro 782-1705.

Medlem i Örebroflygklubb?
Om du ansöker om gästmedlemskap hos oss och har Örebro Flygklubb som ordinarie klubb eller redan är medlem i ÖFK så får du flyga för hela gästmedlemsavgiften årligen.
Det samma gäller omvänt, är du medlem i Karlskoga Motorflygklubb och är gästmedlem i Örebro Flygklubb så får du flyga för hela avgiften även där.

Ansök om medlemskap via e-post

Klubbens flygplan

Klubbens flygplan är en Cessna 172R 1997. Hyrtaxa vid medlemsskap är SEK 1750 luftburen tid.
Som klubbmedlem har du också en mycket hög tillgänglighet till Karlskoga Flygplats.

Flygskola i samarbete med InterNord Flight Training

Vi har ett samarbetet med InterNord Flight Training där vi skolar mot certifikaten LAPL(A) och PPL(A) med möjlighet att läsa flygteori.
Kontakta Flyglärare Anders Gruvald för mer information. Telefonnummer 070-2717202

Kontaktuppgifter till klubbens styrelse

BefattningNamnTelefonE-post
OrdförandeMagnus Grahn070-5341580

Copyright © 2024 Karlskoga Motorflygklubb. Allt material på denna webbsida är skyddat enligt lagen om upphovsrätt.